Sağlama Modülünde, Ön
Kataloglama, Sipariş Listesi, Fatura İşlemleri, Gelir/Gider İşlemleri
ve Döküm İşlemleri yer almaktadır.
3.1. Ön Kataloglama
Sipariş öncesi kataloglama için ön
hazırlık işlemlerinin yapılmasını sağlar. Sipariş verilecek olan materyal bilgileri
sisteme MARC formatı ile girilir. Sipariş için girilen kataloglar ve
Normal kataloglar birbirinden ayrılır. Ön kataloglamadan girilenler yine
ön kataloglamadan görülebilir. Normal kataloglama için kullanılan
kurallar burada da geçerlidir.
3.2. Sipariş
Listesi
Sipariş
listelerinin oluşturulmasını sağlar. Sipariş listesi ile ilgili
bilgiler girildikten sonra Sipariş listesinde olacak materyaller seçilir.
Bu materyalleri seçerken Liste oluştur tuşunu kullanıp otomatik olarak
kayıtları oluşturabilirsiniz. Otomatik oluştururken Kataloglama tarihi
aralığında ya da siparişi isteyen üye bazında parametrelerini
oluşturabilirsiniz. Bu materyaller yalnızca Ön kataloglama için
girilenler olacaktır. Sipariş
listesi oluşturulduktan sonra basit ve normal olmak üzere iki sipariş
listesi alınabilir.
3.3. Fatura İşlemleri
Sipariş listesi
verildikten sonra kütüphaneye gelen materyallere ilişkin fatura
bilgilerinin sisteme girişi yapılabilir. Fatura girişleri yapıldıktan sonra sipariş kaydı olmaktan çıkar ve Ön katalogdan ana
kataloga aktarılır. Firmalara yapılan ödemelerin takibini de buradan
yapabilirsiniz.
3.4. Gelir
Gider İşlemleri
Bu seçenekle kütüphanenin gelir ve gider
kalemlerinin takibini yapabilirsiniz.
3.5.
Döküm Seçenekleri
Sağlama
Modülü döküm menüsü aşağıda görülmektedir.
Sağlama modülü rapor seçenekleri:
3.5.1. Sipariş Miktarları Listesi
3.5.2. Sipariş Listesi
3.5.3. Fatura Bilgileri
3.5.4. Firma Etiket Dökümü
3.5.5. Firma Listesi
3.5.6 Gelir Gider Tablosu
Dizge
Elektronik Danışmanlık ve Bilgi Teknolojileri Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti.
Necatibey Caddesi Yeşil Irmak Sokak No: 7-A 06430 Sıhhıye / Ankara •
Telefon: 0312 230 65 66 (Pbx) • Faks: 0312 230 86 31